איך לבחור חברת קידום אתרים לעסק?

כדי לקדם אתר בגוגל בצורה נכונה ומקצועית סביר להניח שתרצו איש מקצוע אמיתי שיבצע את העבודה עבורכם. מקדמי אתרים צצים כפטריות אחרי הגשם וישנם לא מעט בעלי עסקים המנסים לקדם את האתר שלהם בעצמם. בשני המקרים הסיכוי להצליח הוא נמוך מאוד ובמיוחד בתחומים תחרותיים בהם המתחרים שלכם כן משקיעים בעבודה עם חברת קידום אתרים מקצועית ומנוסה. בחירת חברת קידום אתרים היא לא משהו שאתם רוצים להקל בו ראש, במיוחד אם תקציב פרסום מכובד יוצא מחשבון העסק שלכם מדי חודש ואתם בהחלט מצפים לתוצאות גם אם מדובר בטכניקת פרסום לטווח הארוך. חברת https://www.gnss.co.il/ הנה מחברות הפרסום והקידום המובילות בישראל. עם מעל 1000 עסקים שעבדו עם החברה לאורך השנים ורבים מהם העובדים עמה כיום החברה בעלת ניסיון רב בלקוחות שניסו לבחון אצלה כל פרט קטן. להלן כמה מהם שתוכלו להיעזר בהם לבחינת חברת הקידום שלכם.

המיקום של החברה בתוצאות החיפוש:

הדבר הראשון שנרצה להזכיר הוא כמובן מיקום אתר החברה בתוצאות החיפוש. הרי שמדובר בחברת קידום אתרים ואם היא עושה עבודה טובה הי אמורה להתברג במקומות הראשונים בגוגל בביטויים רלוונטיים לתחום שהיא מתמחה בו לא? ובכן לביטוי כמו קידום אתרים או קידום אורגני הנחשבים לקלאסיים ביותר וגם המחופשים והתחרותיים ביותר יהיו רק חברות מעטות, ותיקות וחזקות במיוחד שמקדמות את עצמן המון שנים. לכן – לא נוכל לשפוט חברה הקיימת למשל 5-6 שנים אך עושה עבודה מדהימה ומקצועית בגלל שלא יכולה להיות מדורגת לביטויים האלה. למרות זאת, נרצה לבדוק שהיא לכל הפחות מדורגת לביטויי מפתח ארוכים יותר למשל כאלה בעלי אופי מקומי: "חברת קידום אתרים בחיפה", "קידום אתרים בבני ברק" או לביטויים ספציפיים יותר "קידום אתרים לעסקים קטנים" או "קידום אתרי חנות"… 

תיק עבודות – הבסיס שאתם רוצים לבחון:

תיק העבודות יציג לכם תוצאות קידום של החברות ששכרו את חברת הקידום. מעבר לכך שתוכלו לראות שהחברה אכן מביאה תוצאות, תוכלו להתרשם מסוג וגודל הלקוחות שעובדים אתה וסומכים עליה. כמו כן תוכלו לבחון את הביטויים בגוגל ובכלי מילות המפתח ולראות מה הנפח חיפושים של אותם ביטויים ורמת התחרות.

האם החברה מספקת שירותים נוספים?

מיתוג ופרסום הוא תחום רחב היקף ופועל על פני קשת רחבה של נושאים. קידום אתרים הוא רק אחד מהם. אחד חשוב אבל אחד מהם. בדקו האם החברה מספקת גם שירותים נוספים כמו בניית אתרים, שירותי תוכן ועוד. כך תוכלו לקבל את המעטפת המלאה במקום אחד, במחיר אטרקטיבי יותר וכשכל אנשי המקצוע פועלים למען מטרה אחת משותפת ללא ניגוד אינטרסים או טלפון שבור.