טיפים מנצחים לסטודנטים שמתחילים ללמוד בקרוב באוניברסיטה או במכללה

 

מתחילים ללמוד במוסד אקדמי בקרוב? הכתבה שלנו היא בדיוק בשבילכם.
בכתבה יוצגו טיפים חיוניים שיעזרו לכם להפיק את המקסימום מהלימודים שלכם.

הכתבה בשיתוף עם חברה שיש לה מעל 20 שנות ניסיון בשירות אקדמי לסטודנטים.
החברה הוקמה על מנת לסייע לסטודנטים בכתיבת עבודות אקדמיות, עבודות
סמינריון ועוד.
לפרטים נוספים, בקרו בדף:
עבודות סמינריוניות בתשלום. 

בדקו שיש לכם את כל הציוד הדרוש לפני תחילת הלימודים

לפני תחילת שנת הלימודים האקדמית, וודאו שיש לכם את כל ספרי הלימוד, המחברות, כלי הכתיבה וכמו כן מחשב נייד וכל ציוד ספציפי הנדרש לקורסים שלכם.

הכניסו את עצמכם לשגרה

ביסוס שגרה חיוני להצלחה בלימודים האקדמיים. לוח זמנים מובנה עוזר לנהל את הזמן ביעילות, להפחית את הלחץ ולהגדיל את הפרודוקטיביות. קבעו זמן קבוע להתעוררות, לימוד, השתתפות בשיעורים ועיסוק בפעילויות פנאי.

למדו כיצד למזער הסחות דעת

הסחות דעת נמצאות בכל מקום. במידה ותלמדו כיצד למזער אותן, תוכלו לשמור על ריכוז גבוה ופרודוקטיביות. הקפידו לכבות את ההתראות בטלפון במהלך מפגשי לימוד ובמידה ורעש הוא בעייתי עבורכם, השתמשו באוזניות או מצאו מקום שקט יותר ללמוד בו.

נסו לגוון את המקומות שבהם אתם לומדים

שינוי סביבת הלימודים יכול לשפר את חווית הלמידה שלכם. נסו ללמוד במקומות שונים כמו ספריות, בתי קפה, פארקים או אפילו בחדרים שונים בדירה שלכם.

קיבלתם ציון גרוע? אל תתבאסו

במקום להתעכב על אכזבה מהציון, השתמשו בה כהזדמנות ללמוד ולהשתפר. חשבו איפה טעיתם, האם זה היה חוסר הבנה של ה חומר, ניהול זמן לא טוב, הכנה לא מספקת וכו'.

טיפים נוספים להצלחה בלימודים

בנוסף לאמור לעיל, להלן עוד כמה טיפים שיעזרו לכם להצטיין בלימודים:

-שמרו על חומרי הלימוד שלכם מאורגנים היטב.

-הצלחה בלימודים קשורה קשר הדוק לרווחה גופנית ונפשית. הקפידו לישון מספיק, לאכול אוכל מזין ולעסוק בפעילות גופנית סדירה. קחו הפסקות בעת הצורך כדי למנוע שחיקה.

-אל תהססו לבקש עזרה אם אתם מתקשים בנושא מסוים. פנו למרצים ולמתרגלים, השתמשו במשאבים מקוונים, היעזרו בחברות המציעות סיוע לסטודנטים בכתיבת עבודות. בקשת עזרה היא סימן לחוזק, לא לחולשה.

-הצבת יעדים ריאליים וברי שגה תעזור לשמור על מוטיבציה ועל המסלול. חלקו יעדים גדולים יותר לצעדים קטנים יותר ותחגגו את ההישגים שלכם לאורך הדרך.

-למדו אך ורק בשעות בהן אתם מרגישים ערניים. אתם מכירים את עצמכם הכי טוב. יש סטודנטים שיעדיפו ללמוד בשעות הבוקר ויש כאלה שיעדיפו ללמוד בשעות הערב.

-יש לכם מבחן בקרוב? חזרו על החומר כמה שיותר פעמים והשתמשו בפתקים צבעוניים ומרקרים כדי להדגיש דברים חשובים.

כמה מילים לסיכום…

התחלת הלימודים ברגל ימין כרוכה בהכנה, משמעת וגישה יזומה ללמידה. על ידי הקפדה על הציוד הדרוש, ביסוס שגרה, מזעור הסחות דעת, גיוון מקומות הלימוד, התחלה בקטן, סקירת חומר הלימוד באופן קבוע ועוד, תוכלו להצליח בגדול.