מטבחים שחורים – כל מה שאתם חייבים לדעת על הטרנד החדש

עיצובי מטבחים נטו תמיד לכיוון גוונים בהירים וניטרליים. עם זאת, בשנים האחרונות ניתן לראות שיש שינוי בצבעים ויש נטייה לבחור פלטות צבעים נועזות וכהות יותר. אחד הצבעים המובילים הוא הצבע השחור. הוא מכניס אלגנטיות, תחכום ומודרנית לחלל המטבח. כמו כן, הוא משדר יוקרה וחמימות כאחד.

בכתבה הבאה, נציג לכם את כל המידע הרלוונטי על הטרנד החדש שהינו מטבחים שחורים.
הכתבה בשיתוף עם חברת
עיצוב מטבחים מובילה בארץ.

ארונות מטבח שחורים

אחת הדרכים המשפיעות לשילוב הצבע השחור במטבח היא באמצעות ארונות. ארונות מטבח שחורים יכולים להפוך את החלל ליוקרתי ומודרני. הגוונים העמוקים והעשירים של הארונות השחורים מוסיפים עומק ומגע של דרמה, וגורמים למטבח לבלוט. אגב, במידה ומעוניינים לרכך את הצבע השחור, אפשר לעשות זאת עם האביזרים וגופי התאורה המתאימים והנכונים וכך ליצור מראה מאוזן שהוא גם עכשווי וגם מזמין.

לבשל בסטייל עם משטחי עבודה שחורים למטבח

משטחי עבודה שחורים למטבח, יוצרים חלל בולט ויזואלית. חומרים כמו גרניט שחור, קוורץ או אפילו בטון יכולים להציע מרקם ועמידות ייחודיים, מה שהופך אותם למעשיים ויפים כאחד. משטחי עבודה שחורים יכולים להשתלב בצורה אידיאלית עם סגנונות עיצוב שונים.

שילוב של שני צבעים: שחור וזהב

השילוב של שני הצבעים – שחור וזהוב, יכול להכניס לחלל המטבח זוהר ויוקרה. להלן כמה דרכים לשילוב צמד הצבעים המהמם הזה:

-ארונות שחורים עם ידיות בצבע זהב. הזהב הנוצץ על רקע הארונות הכהים יוצר אפקט מתוחכם ואלגנטי.

-משטחי עבודה שחורים עם ברז בצבע זהב.

שילוב אלמנטים מעץ עם מטבח בצבע שחור

שילוב אלמנטים מעץ יכול לתרום לתחושת חמימות במטבח. כסאות מטבח מעץ, שולחנות או אביזרים כמו קרשי חיתוך וכלים יכולים ליצור איזון הרמוני בין העוצמה של הצבע השחור והחמימות של העץ.

תאורה במטבח בצבע שחור

תאורה חשובה מאוד בכל עיצוב מטבח, אך בפרט במטבח בצבע שחור. במידה ויש לכם חלונות גדולים במטבח שמהם נכנס מספיק אור טבעי, אתם מסודרים. במידה ולא, מומלץ מאוד להשקיע בגופי תאורה שיתנו מספיק אור לחלל המטבח. וימנעו ממנו להרגיש חשוך או סגור מדי (בגלל הצבע השחור).

מכשירי חשמל בצבע שחור

כדי לאמץ את טרנד המטבח השחור במלואו, תוכלו לשלב מכשירי חשמל בצבע שחור. מקררים, תנורים ומדיחי כלים שחורים יכולים להשתלב בצורה חלקה בעיצוב הכללי, וליצור מראה מגובש ויעיל. בנוסף, אביזרי מטבח בצבע שחור כמו קומקומים, טוסטרים ועוד יכולים להשלים את האסתטיקה הכללית, ולהוסיף נופך של תחכום ואחדות לחלל.

כמה מילים לסיכום…

לסיכום, מטבחים שחורים מציעים אלטרנטיבה דרמטית ומתוחכמת לעיצובי מטבח מסורתיים.
על ידי שילוב אלמנטים שונים כמו ארונות שחורים, משטחי עבודה ועוד, אתם יכולים ליצור חלל מרשים ויפה. אמצו את הנועזות והאלגנטיות של השחור במטבח שלכם, וצפו כיצד הוא הופך את ביתכם למסוגנן ועכשווי.
שיהיה בהצלחה!