משרדים להשקעה עם קבוצת רפאל- הנדל"ן של המחר

במשך שנים רבות, כל אדם שרצה עוד משכורת קבועה מהצד היה רוכש דירה להשקעה,  גם לאחר לקיחת משכנתא ניתן בהחלט לגלות כי ההשקעה השתלמה. אך בשנים האחרונות בעקבות שינוי בשוק הנדל"ן, ובעקבות חוקים בעניין, משקיעים רבים חיפשו השקעות אחרות, כדי ליצור השקעה קבועה נוספת בלי תנודות וגחמות של שוק הנדל"ן. ניתן לראות כי משקיעים רבים בחרו להשקיע בקניית משרדים להשקעה ולזנוח את הדירות להשקעה. אז  למה לי כדאי להשקיע במשרדים להשקעה עם קבוצת רפאל? ומה אני צריך לדעת לפני?

למה כדאי לי לרכוש משרדים להשקעה?

מחירי הדירות עלו, ויש חוקים חדשים כמו מיסוי דירה שלישית, לכן מפני המחירים הגבוהים של הדירות אנשים אינם מצליחים לקנות דירה חדשה למגורים, וקל וחומר דירות להשקעה. בעבר  מחירי הדירות היו נמוכים, והממשלה עודדה את הציבור לרכישת דירות. בתוך כך החלו נבנים מתחמי משרדים גדולים כמו מתחם המשרדים בירושלים. מחירי המשרדים נמוכים בוודאי ממחירי הדירות היקרים, והם נותנים אף תשואה גבוהה כי ניתן לחלק אותם למספר שותפים. בשל סיבות אלו הפכו משרדים להשקעה לאופציה משתלמת.

מה אני צריך לדעת לפני רכישת משרד להשקעה?

  • הסכם שיתוף

מאחר שמשרדים נרכשים כיחידות מקומם חשוב מאוד לחתום על הסכם שיתוף לשם שמירת הזכויות החוקיות של בעל הנכס במידה ואחד מבעלי המשרדים האחרים שבקומה עובר על החוק, כמו אי תשלום ארנונה, אתם פטורים מההוצאות בגין עבירה על החוק.

  • רישום וערבויות

חשוב מאוד להקפיד כי חברת ניהול תנהל את הרכישה, כאשר מנהלים את הרכישה על ידי חברת ניהול נמנעים מבעיות ברישום הזכויות על הנכס מכיוון  שנכס זה הינו חלק מקומה יש בעיה בלקיחת משכנתא .היתרון בניהול הרכישה על ידי חברת ניהול שמירה על העסק ואפשרות ההשכרה.

עוד עניין נוסף הוא הערבויות מכיוון שזהו נכס ציבורי, לכן החוק אינו מחייב את הקבלן לתת אותם, לכן חשוב לבדוק היטב את האיתנות הפיננסית שלו.

  • מיסוי

יש לשלם מס על רכישת משרדים להשקעה בשיעור של .6% מיסוי זה זול יותר ממס על דירות להשקעה.